Fuyoo , Hebat -.-

Assalamualaikum and hye pakcik makcik yang hensem dan comel sekalian :D

Hah , mesti korg semua tahu kan harini first day PMR ? haaa , harini , adik adik kita yang sedang memerah otak nak jawab kelapan lapan or kesembilan kesembilan subjek PMR menjawab paper BM 1 , BM 2 and the last one is Pendidikan Islam * pendidikan moral for non - muslims . Okay , meh pinjam telinga jap , nak sumbat story ni dalam telinga korg , haha :P

Hah , korg pernah dgr tk ' PMR Candidates Skip Paper PMR Dengan Sengaja ' ? Haa , mesti korg tk pernah dgr kan ? Act , aku pun tk pernah dgr benda ni but today dalam sejarah , aku terserempak dengan dua orang budak form 3 sekolah aku skip paper PMR :O Ya Allah , serius terkejut oh . mcm mana dorg boleh tk ambil paper BM 2 PMR tu pun , aku tk tahu lh , berkemungkinan dorg terlewat masuk or tk pun dorg mmg sengaja tknk ambil paper . But yeah , kalau terlewat masuk pun boleh je kot masuk dewan exam tu and ambil paper . Then , nak dipendekkan cerita , lepas terserempak dengan budak dua org tu , aku mntk classmate aku ckp dgn mak dia pasal budak dua org tu , but yeah , still aftr tu aku tk tahu budak dua tu dh kena tangkap or tk .

Hmm , kesian dekat parents budak budak ni kan , dorang ingat anak dorg pergi sekolah ambil paper PMR but it vice versa pulak , haih :|

2 comments:

Economy said...

nice work. visit me back and give ur comment

cik kiwi's said...

apesal tak cakap kat cikgu je?.huhu..