Congrats !

Hye and Assalamualaikum :D



Congratulation , congrats , tahniah adik adik darjah 6 yang cute miut comel mel yang baru je dapat result UPSR semalam :D Tahniah , for those yang dapat 5A . Tahniah juga buat adik - adik yang tak dapat straight A's tu , sekurang - kurangnya adik adik yang comel comel ni dah berusaha sedaya upaya untuk mendapatkan keputusan yang terbaik , right ? It's okay lah . Adik adik semua still ada peluang lagi untuk dapat keputusan yang cemerlang dalam exam , korang ada PMR and juga SPM :)

Ehem , harini aku dapat RM100 :D Yeayy , dapat duit boleh shopping , haha :P Hoi hoi ! duit tu guna untuk beli barangan sekolah lah fiqa . Haih , okay lah , saya guna untuk beli barangan sekolah je ya ? :)

Ya Allah , ingatkan harini datang sekolah just ambil duit RM100 tu je , rupa - rupanya cikgu bagi sekali Final Exam's result haritu . Aku taktahu lah pulak cikgu akan bagi result exam sekali , kalau tau taknak aku datang sekolah , tau tak ? -.- Menangis air mata darah aku kena bebel dengan parents , tau ? :'( *okay tak , menipu je tu kata menangis air mata darah , haha :p

Okay lah , byebye :)

No comments: