Where I Am?

Hye and Assalamualaikum :D

Hoi budak ! Hikhik :P apa khabar ? sihat tak ? mestilah sihat kan sebab dah dapat makan daging moo moo fresh time raya semalam , betul tak ? ;)

Eh , cuba tengok atas tu . jap jap , bukan atas kepala korang tu tapi dekat entry ni hah :) nampak dah ? bagus ;) where I am ? oh , yeah , ada dekat penang ni hah . teringin nak jadi anak mami dan mamu , tu yang mai penang , kuikui . Okay , tipu je tu -.-

Actually , ni baru je sampai dekat penang . Tiga jam tau duduk dalam kereta , penat itew , haha . dah pejam celik pejam celik banyak kali pun tak sampai sampai lagi . sampai hampir separuh daripada novel yang aku beli haritu tu aku baca , rajin tak aku membaca ? hikhok :P

Eh , okay lah . sampai sini je cerita for today . ni pun aku curi curi online guna laptop ayah sebab nak update entry bosan untuk korang , baik kan aku ? :P ecey , tak ada lah . ni ayah ajak round penang kejap sebab tu sampai sini je cerita harini :) okay lah , kalau aku dah balik dari penang nanti , aku update journey aku jadi anak mamu and mami dekat penang ni ya ? ;)

Byebye and Assalamualaikum :)

p/s : sebab kena ikut ayah pergi penang , tak dapat join kawan - kawan aku outing esok :( hmmm , sedih tahu tak ? :( anyway , esok birthday Zira . So , cepat ! cepat ! bagi wish Happy Birthday and birthday present dekat dia , hikhik :D

No comments: