Happy Birthday !

Hye and Assalamualaikum :D



Ehem , Happy Birthday ? Birthday aku kah harini ? Kalau aku cakap today birthday aku , agak agak korang percaya tak ? mesti korang percaya je kan ? Heee :P But yeah , tak payah percaya , ya ? ;)

Harini , 8 November 2011 bukan birthday aku but birthday my besties forever and ever , Zira :') birthday aku dah lama dah lepas , so , it means aku lagi tua muda dari zira lah kan ? hahaha :P

Aww , kita dah sebaya dah , kan Zira ? :D

Okayy lah . Tak mau membebel panjang - panjang harini , update entry ni just nak wish Happy Birthday to  Zira je :') Hee , disebabkan sekarang aku ada dekat Penang time birthday kau , nanti aku bawa sorang anak mamu and mami dari Penang , ya Zira ? Haha :P

p/s : esok , 9 November 2011 birthday Nabila pulak . Tengok tu , birthday dorang berdua selang sehari je kan ? macam dah berjanji je , kuikuikui . So , same goes to Bella , wish you a Happy Birthday :D

4 comments:

ZiRa :) said...

thank you Fiqa for this entry :D amboii bagi anak mamu n mami tros..haha

NurulFiqa said...

you're most welcome , pretty girl :) haha , hebak dok birthday present hang tahun ni ? kui kui kui :P

Anonymous said...

appy bufday untk kwn2. hee (;

NurulFiqa said...

hee , okay :)