Wordless Wednesday #3

Hello and Assalamualaikum :D


Nyum nyum . . . terliur jap tengok gambar pancakes tu . korang cane ? ada rasa macam nak pergi terkam pancake tu tak ? haha . Hmm , bangun je dari tidur terus rasa macam ' aww , bestnya kalau pagi pagi macam ni dapat menikmati pancakes yang gebu dengan maple syrup and butter . cett , mengidam di pagi hari sudeh , haha :D 

So , siapa yang baik hati yang nak tolong buatkan pancakes untuk aku ? cepat cepat , angkat kaki pergi masuk dapur :P 

Hah , aku taknak pancakes yang biasa biasa tu tau , aku nak pancake macam . . . . . . 


Haa , ya , pandai ! aku nak pancake yang smiley macam ni hah , haha :P boleh tak boleh tak ? :P Err , kalau tak boleh pun , dapat resepi nak buat pancake je pun jadi lah kan ? Hee :D

p/s : err , title je ' Wordless wednesday ' tapi sekali taip , amek kau , more and more and more makan chipsmore terus :P

6 comments:

Anonymous said...

wordmore wednesday patutnya.. hahahaha..amboi mahu pancake??? pegi econsave bli yg D.I.Y pnya cap NONA kot.. prisa bluebri..mahu ???

NurulFiqa said...

hahaha , yeah , betul lah tu , wordmore wednesday ;) nak nak nak :D tapi kasi belanja lah , hikhik :P

ZiRa :) said...

haha aku ade buat pancake letak nutella atas dia, nk post gambar kat entry sejak dulu tp tak post2 lagi..haha

NurulFiqa said...

Oh ye ke ? Yummy . Buatkan untuk aku weh :p laaa , post je lah , why tk post ? aku nak tengok pancake yg kau buat tu , hihi :D

Eiqa ciK said...

nyum2.. sedap nyer.. pikah nak buat kan untuk angah ke?hehe..

NurulFiqa said...

aik ! ingatkan nak suruh angah yang buat , tengok tengok angah pulak yang suruh fiqa buatkan , haha . takpe takpe , nanti fiqa buatkan untuk angah tapi tunggu pandai buat sendiri lah , hikhik ;)